Veelgestelde vragen
Ik ben werkzoekende en wil mij graag inschrijven. Wat moet ik doen?
Via deze link naar Duijndam Space kun je jouw eigen account aanmaken. Zo blijf je op de hoogte van de nieuwste vacatures en kun je met één druk op de knop solliciteren.
Wat zijn de mogelijkheden van een Duijndam Space account?
- Eenvoudig en snel solliciteren op al onze vacatures;
- Een jobmail aanmaken, zodat je de nieuwste vacatures in je mail ontvangt;
- Je persoonlijke gegevens, opleiding en werkervaring aanvullen;
- Jouw cv uploaden;
- Jouw persoonlijke documenten inzien.
Ik heb problemen met inloggen in Duijndam Space. En nu?
Als je problemen hebt met inloggen in Duijndam Space, maak dan eerst een nieuw wachtwoord aan en probeer het opnieuw. Via ‘wachtwoord vergeten’ in Duijndam Space kun je nieuwe inloggegevens aanvragen. Werkt dit niet, neem dan telefonisch contact met ons op.
Ik heb een interessante vacature gezien op jullie website. Hoe werkt het sollicitatieproces?
Solliciteren kan door een account aan te maken op Duijndam Space. Je kunt zo snel en eenvoudig reageren op interessante vacatures. Je kunt ook een e-mail sturen naar vacature@duijndamuitzendgroep.nl, voorzien van cv en motivatiebrief. Binnen 2 werkdagen ontvang je een reactie op je sollicitatie.
Ik heb mijn sollicitatie verstuurd, maar heb tot op heden nog geen reactie van jullie ontvangen.
Indien je gesolliciteerd hebt, ontvang je van ons automatisch een bericht dat wij jouw sollicitatie hebben ontvangen. Heb je dit bericht niet ontvangen? Dan kan er iets mis gegaan zijn. Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een reactie te geven op jouw sollicitatie. Let op: e-mails kunnen als spam worden gezien. Vergeet niet te kijken bij je ongewenste e-mail.
Ik zoek mijn contract, waar kan ik dit vinden?
Je contract is te vinden via de Plan4Flex app.
Ik ben mijn inloggegevens van het flexportaal (flexwerker.com) kwijt. Wat moet ik doen?
Indien je je inloggegevens van jouw flexportaal kwijt bent, kun je een e-mail sturen naar info@duijndamuitzendgroep.nl. Wij sturen jou dan nieuwe inloggegevens per e-mail toe. Let op: het verzoek moet wel gedaan worden vanuit het e-mailadres wat bij ons bekend is.
Wanneer vindt de verloning plaats?
Wij verlonen wekelijks op woensdag. Eventuele correctie op de verloning worden op donderdag na 15:00 uur uitgevoerd.
Waar kan ik mijn loonstrook en jaaropgaven vinden?
Via het flexportaal (www.flexwerker.com) en via Plan4Flex heb je toegang tot jouw loonstroken. In het flexportaal vindt je jouw jaaropgaven.
Indien je jouw inloggegevens van jouw flexportaal kwijt bent, kun je een berichtje sturen via de Plan4Flex app. Wij sturen jou dan nieuwe inloggegevens per e-mail toe.
Waar kan ik vakantie/verlof aanvragen?
Als je via ons werkt, bouw je vrije dagen op. Indien je uren wilt opnemen, overleg dit dan eerst met de opdrachtgever. Indien deze akkoord is, kun je je vrije uren/dagen doorgeven via de Plan4Flex app. Vrije dagen dienen op uiterlijk vrijdag, in de voorafgaande week, doorgegeven te worden. Langere vakanties dienen minimaal 2 weken van tevoren te worden doorgegeven.
Ik ben ziek. Wat moet ik doen?
Bij ziekte moet u zich op de eerste verzuimdag zo snel mogelijk, in ieder geval voor 8.30 uur, persoonlijk ziek melden bij zowel de Uitzendonderneming als de Opdrachtgever. De Uitzendonderneming is van maandag t/m vrijdag van 5:00 tot 8:30 uur en op zaterdag van 5:15 tot 8:30 uur telefonisch bereikbaar via telefoonnummer: 0174 – 270 365. In het geval van een wissel en/of avonddienst dient u zich tenminste 2 uur voor aanvang van het werktijdstip ziek te melden. Voor alle overige zaken zijn wij van maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8:30 uur – 17:30 uur. Ziekmeldingen via e-mail, Whatsapp of SMS nemen wij niet in behandeling. Alles over ziek melden, kun je nalezen in het verzuimprotocol, onderdeel van onze personeelsgids.